Bij BTX Clinics maken wij gebruik van een externe en onafhankelijke klachtenbehandeling, mochten wij er samen niet uit komen.


Wij proberen zo goed mogelijk voor jou te zorgen. Toch kan het gebeuren dat je hierover niet tevreden bent. Graag lossen we dit probleem samen met jou op en willen je daarom vragen om ons eerst in te lichten over het probleem. Hopelijk kunnen wij samen het probleem oplossen en onze diensten en services verbeteren zodat dit probleem zich niet meer zal voordoen. Mocht je toch je probleem aan een ander loket willen voorleggen kan je dit doen bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert jouw klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. 


Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer:

070-310 53 92.

Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. 


Of stuur een mail naar:

info@klachtenloket-zorg.nl.


Voor meer informatie kun je kijken op:

https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/


De Geschillencommissie

Je kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Jouw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt jouw geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. 

Voor meer informatie hierover kijk je op: 

www.degeschillencommissiezorg.nl.